sobota, 7 stycznia 2012

Zestawy ^^

Jak Wam mija długi weekend ? Mi dość dobrze , leże całe dnie i oglądam jakieś programy . Jak    pomyślę o niedzieli to robi mi się słabo ze względu na to , że ten tydzień będzie straszny , muszę poprawić chyba 4 przedmioty i to te których nie znoszę . Ale postanowiłam , że na nowy semestr zaczynam się uczyć , no przynajmniej próbuję , nie wiem czy mi to wyjdzie ;D 
Bardzo się cieszę i jestem Wam na prawdę wzdzięczna , że jest już prawię 400 wyświetleń . ;**
Mam nadzieję , że będzie jeszcze więcej ;))

Muszę Wam powiedzieć , że w moim mieście , pogoda jest zniewalająco dziwna , jest prawie środek stycznia świeci słońce , i jest w miarę ciepło .




A teraz pokaże wam kilka kombinacji modowych , które sama stworzyłam ;)) :


Połączyłam tutaj beżową koszulę , jeansy , torebkę w cętki , buty w cętki , pasek , i naszyjnik .  














        Tutaj widzimy , odcień beżu 
Jest tutaj kurtka skórzana  , spódniczka
także skórzana  , torebka , biały top , naszyjnik , 
i skórzane buty                                                                   
Na tym zdjęciu widzimy dziewczynę , w białym topie z nadrukami , spodniach czarnych w różowe plamki , czerwono białej bluzie , czerwonyc
 trampkach , i opaską z
kwiatkiem .     

                 
                                                
kissss ;******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*