poniedziałek, 16 stycznia 2012

Coraz bliżej ferie !!!

Moi Drodzy , jak już chyba wszyscy wiedzą do ferii zostało już tylko 2 tygodnie <333
Dzisiaj postanowiłam że powygłupiam się trochę z przyjaciółką , o godz 16 spotkałyśmy się i poszłyśmy się ponurać trochę w śniegu , do tej pory nie czuję palców . 
A Wy co robicie na ferie ? Ja zapewne będę siedzieć w domu ;))
Ostatnio usłyszałam w telewizji chyba w faktach , o tym co dzieję się z bez pańskimi psami na Ukrainie . Po prostu za szokowało mnie to . Zastanawiam się co te psy zrobiły tym ludziom , no dobra mogą im przeszkadzać no ale czego je od razu zabijają , mogą je oddać do schronisk , albo do ludzi którzy pragnął mieć psa .Ale mało tego , czytałam ostatnio że ludzie także u nas w Polsce zabijają psy , ci ludzie chyba nie mają serca. Jeżeli ktoś nie widział tutaj daję link : I serdecznie zapraszam na odwiedzanie "PUSTEJ MISKI"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*