niedziela, 23 grudnia 2012

Hohoho , wesołych świąt Kochani !
Już wszystko gotowe ?! :) U mnie zostały tylko drobne rzeczy to dokończenia. A jutro wieczorem zaczną się coroczne dylematy '' którą sukienkę ?'' , '' sukienkę czy spódnice ?'' Ja już się zastanawiam nad tym od tygodnia.. Jutro postaram się wrzucić kilka zdjęć sukienki którą wybrałam na tę uroczystość ;)
A na razie pokażę Wam kilka moim ostatnich zdobyczy :

 Paznokcie na święta już gotowe ;) Lakier ma śliczny kolor ;)


 No i prostownica o której był wcześniejszy post ;)

Aaaa , i mój sweterek ombre < 3333 (na zdjęciu nie widać za bardzo tych przejść kolorów) Jak widać jest z atmosphere ;)))

15 komentarzy:

  1. Fajny blog

    http://faaashion-girl-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie i sweterek bardzo mi się podoba . Rzeczywiście kolor ładny ;)
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny lakieeer :** wesołych :33
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek ♥.♥ a lakier ma na prawdę cudny kolor
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też ubiorę sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz obserwuje:)
    Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wlasnie skonczylam z przygotowaniami
    jutro tylko przygotowac kolacje i mozna swietowac

    wesolych swiat zycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam różowe lakiery <3 I w ogóle fajny blog ;D


    Książki do poduszki
    Najlepsze są te książki, przez które nie śpisz całą noc ...
    Zapraszam do : 32litery-swiatksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*