czwartek, 13 września 2012

Jak zwykle zaczyna się szkoła a ja leże w łóżku pod grubym kocem ze stertą chusteczek i wodą pod łóżkiem . Taak , jestem chora . Przynajmniej taka się czuje . Jak co roku z resztą . Pogoda jest zdradliwa i właśnie dlatego dzisiejsze popołudnie przeleżałam ...
I znowu szkoła , na głowie mam mnóstwo obowiązków i zadań do wykonania w ciągu jednego dnia .
Jestem w drugiej gimnazjum , i z dnia na dzień czuję że będzie coraz ciężej .
Tak , tak ja swojej mordki też nie lubię ; ]]

5 komentarzy:

  1. Też jestem w 2 gim i mam wszystkiego po uszy.To jest straszne :c

    Ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do zdrowia :* . ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradzisz sobie, ZOBACZYSZ :) :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze, nie martw się. Zdrowiej, odżywiaj się dobrze, pij ciepłe herbatki i wszystko będzie cud miód :* Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła przeleci szybko, jeszcze będziesz tęsknić :) Zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*