sobota, 10 marca 2012

Jak ja mogłam tak zaniedbać bloga , hmm ale to przez nadmiar obowiązków które spadają na mnie wraz z początkiem tygodnia , no i może troszkę przez moje lenistwo . Ale raczej nie , zawsze jak mam wolną chwilkę staram się coś napisać . Ale teraz tego czasu jest coraz mnie , mam strasznie dużo nauki w tym półroczu i muszę się do niej przyłożyć . U mnie w mieście , jak i chyba w całym województwie nastała wiosna , nie wiem na jak długo ale mam nadzieję , że pogoda nie zmieni się przez bardzo długo . Jest na prawdę świetnie słońce świeci , ciepłe powietrze w sam raz na jakiś spacerek . Hmm , uważam że nie powinna się zmienić bo ja już nie mam zamiaru wyciągać po raz kolejny ciepłych szalików , rękawiczek , puchowych kurtek a co najgorsze kozaków ;/
Nienawidzę tego , tak jak chyba każdy . Chcę już wyciągnąć na świat spod sterty ciepłych swetrów , grubych bluz , krótkie shorty , i zwiewne bluzeczki . Ale chyba jeszcze troszkę z tym sobie niestety muszę poczekać ;))
A u Was , jaka panuję pogoda ? Wydaje mi się , że chyba w całej Polsce w końcu nastała wiosna ;DD
A dla was kilka inspiracji :

Dziubasy ;**

10 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie super;)
    U mnie też już wiosna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaarrr... fajne pazurki ^^. Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam że u mnie już będzie słonecznie, niestety dziś nawiedził nas deszcz ;( w tym miesiącu wszytsko jeszcze może się zdarzyć jeśli chodzi o pogodę ;)) świetny lakier ;*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier na tym drugim zdjęciu wygląda jak z H&M.. cudny:) dodaję do obserwowanych!PS. doradzam Ci usunięcie tej weryfikacji obrazkowej przy komentowaniu, bo jest to bardzo uciążliwe dla komentujących..

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też nadchodzi wiosna a tu trzeba się uczyć do egzaminu -__-

    OdpowiedzUsuń
  6. ;d Niebieskie pazurki <3
    Obserwuję 'd

    +Zapraszam na mojego bloga:
    http://kolorowajaa.blogspot.com/

    Olka

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*