piątek, 24 lutego 2012

Weeekenddd

Jak tam moi drodzy rozpoczęliście weekend ? Ja dość spoko i nawet śmiesznie ;DD
Jeden tydzień szkoły za nami jeszcze tylko hmm , no troszkę zostało ;DD
Teraz czas na dwu dniowy relax i z powrotem wracamy do nauki ;p
Haah , ostatnio przygotowałam dla was outfity ;DD


Znalazłam także zdjęcia gwiazd w takich samych strojach , oceńcie sami kto lepiej wygląda :

 AnnaLynne McCord vs Kristin Cavallari
 Ashley Tisdale vs Stephanie Pratt
 Katy Perry vs Natalia Lesz
A więc która według was wygrywa ?

6 komentarzy:

  1. hejka ;)
    ja również obserwuję :)))

    bardzo fajnie wygląda natalia lesz ;) wg. mnie wygrywa t katy P. ;)

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne sety :D aw ostatnim zdecydowanie katy perry ;D io niektore chyba nei umieja butow dobrac do niektorych typow sukienki :D a twoje sety bardzo fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie wygrywa Ashley-dobrze na niej kiecka wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń

Hej ;)
Dzięki za komentarze ;*
wpadnę do was , tak szybko jak to tylko będzie możliwe;*